Chat with us, powered by LiveChat

Najczęstsze pytania


Jakie części są dostępne na Państwa stronie?

Oferujemy wyłącznie oryginalne części (OE). Wszystkie części i akcesoria samochodowe są fabrycznie nowe i nigdy nie były używane. Możliwe są niewielkie zadrapania spowodowane obsługą lub przechowywaniem.

Jak się upewnić, że dana część jest odpowiednia dla mojego samochodu?

W sekcji "Kategorie" na stronie głównej znajdziesz wszystkie części dostępne w naszym sklepie. Wyszukaj interesujący Cię produkt a następnie wejdź na jego stronę. Pod każdym produktem znajdują się wszystkie numery OE - możesz sprawdzić czy dana część jest kompatybilna z Twoim samochodem. W razie wątpliwości skorzystaj z zielonego przycisku „Sprawdź czy ta część pasuje do Twojego samochodu” i wypełnij formularz. Odpowiemy na Twoje zapytanie tak szybko jak to możliwe.

Jakie są dostępne sposoby płatności?

Akceptujemy następujące formy płatności: PayPal, karta debetowa lub kredytowa oraz przelewy bankowe. Możliwa jest także płatność gotówką przy odbiorze.

Jak szybko moje zamówienie zostanie wysłane?

Wszystkie produkty zostaną wysłane w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu płatności. Zamówienia złożone przed godziną 14:00 zostaną wysłane tego samego dnia. Wszystkie przesyłki wysyłane są poprzez kuriera Fedex. Standardowy czas dostawy to 24 godziny.

Jaki jest koszt dostawy?

Koszty wysyłki poszczególnych artykułów zależą od sposobu płatności za zamówienie. Wysyłka po przedpłacie dla wszystkich produktów jest bezpłatna. Koszt wysyłki za pobraniem dla wszystkich produktów wynosi 15 zł.

Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie mogą być zwrócone w ciągu 30 dni. Twoja satysfakcja jest naszym priorytetem.

Na jaki adres należy dokonać zwrotu?

Prosimy o zwrot zakupu na następujący adres:

auto724 sp. z o.o.
Drozda 3
05-101 Skierdy

Prosimy o dołączenie numeru zamówienia oraz danych bankowych do zwrotu.